اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس و عکس عاشقانه SMS VA AKS ASHEGHANE

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد
نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

  

اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



به هرزه بی می و معشوق عمر می‌گذرد
بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



هر آبروی که اندوختم ز دانش و دین
نثار خاک ره آن نگار خواهم کرد


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



کاش میشد دارو باشی ، نه زخم کاری نه نمک
واسه خودت آدمی باشی نه آدمک


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



تو فقط با من باش …
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



می گویند عشق خدا به همه یکسان ست
ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻬﺖ ﻣﻴﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻣﻴﺨﻨﺪﻱ …
 ﭘﺲ ﻳﻪ ﺩﻝ ﺳﻴﺮ ﺑﺨﻨﺪ ﭼﻮﻥ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗﻤﻮﻡ ﺧﻨﺪﻩ ﻫﺎﻱ ﻗﺸﻨﮕﺖ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !
سرراهت که میروی مراهم جمع کن بگذارپشت در…بدجورشکسته م


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



خدایا خسته ام!از غریبــه بــودن بیــن ِ این آدم ها
از بیکسی از ایـــن کـه از جنـس ِ آدمـ های اطرافــم نیستــم
از اینکه همه تا میفهمــن از خودشــون نیستــم
رفتارشــون باهامـ عوض میشـه
خدایــا! تو بـا مــن باش..


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE



شب برای چیدن ستاره های قلبت خواهم آمد
 بیدار باش من با سبدی پر از بوسه می آیم و آن را قبل از چیدن
 روی گونه هایت می کارم تا بدانی ای خوبم دوستت دارم


اس ام اس و عکس عاشقانه
SMS VA AKS ASHEGHANE

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد