اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تو را میخواهم sms khafan

اس ام اس احساسی



اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



پیری آن نیست که بر سر بزند موی سفید  
   هر جوانی که به دل عشق ندارد پیر است

  

اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



ما که گفتیم مال یاریم ، غیر دل چیزی نداریم
بی شما خزون سردیم ، با شما عند بهاریم


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



من اشک را به خاطر گرمیش
 ناله را به خاطر نوایش ، دنیا را به خاطر خدایش
 و تو را به خاطر قلب
مهربانت ، عاشقانه دوست دارم .


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



گر چه از دوریه این فاصله ها مأیوسم   
از همین فاصله ی دور تو را میبوسم


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



بین گل ها تو گل سرسبدی ،‌ چه کسی گفته عزیزم تو بدیی
 تو به خوبی همه جا شهره شدی ، لیلی نیست پیشت عددی


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



کاشکی دنیا واسه یک شب مال من بود
اون وقت با خوشحالی از دنیام پرتت می کردم بیرون!


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



من صفرم (۰) ، تو دو (۲)
با تو بیستم بی تو نیستم !


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



یه روز مادرم منو نفرین کردو گفت الهی درد بی درمون بگیری
نفرینش گرفتو من عاشق شدم


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی
ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !


اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan



آدم‌های خوب از یاد نمیرن . از دل نمیرن
از ذهن نمیرن. ولی خیلی زودتر از اونی‌که فکرشو بکنی از پیشت میرن مثل تو



اس ام اس تو را میخواهم
sms khafan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد