اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید جدید sms jadid jadid

اس ام اس زیبا



اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid


به لب های تو می سازم کلامی
سرود آشنایی یا سلامی
ندارم جز غم عشق تو در سر
ولی افسوس که از من جدایی . . .

  

اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid


به قلبم نشستی نگفتم چرا
 دلم را شکستی نگفتم چرا
یکی خواب شبهای من را ربود
 چو دیدم تو هستی نگفتم چرا


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



اسم : آواره ،  شهرت : سرگردان
شغل : عاشق ، آرزو : رسیدن به عشقم
امید : وصال ، تاریخ تولد : باد خزان
وفات : برگ ریزان ، محل تولد : در بغل یار !


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت، اینگونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمیخورم ولی باور کن کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت
آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت
جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



سوز دل بین که ز بس آتش اشکم دل شمع
دوش بر من ز سر مهر چو پروانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



آشنایی نه غریب است که دلسوز من است
چون من از خویش برفتم دل بیگانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



خرقه زهد مرا آب خرابات ببرد
خانه عقل مرا آتش میخانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid



چون پیاله دلم از توبه که کردم بشکست
همچو لاله جگرم بی می و خمخانه بسوخت


اس ام اس جدید جدید
sms jadid jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد