اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید امروز sms jadid emruz

اس ام اس احساسی



اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



دستی ز کرم به شانه ی ما نزدی
بالی به هوای دانه ی ما نزدی
دیری ست دلم چشم به راهت دارد
ای عشق سری به خانه ی ما نزدی

  

اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



هر روز بی تو روز مباداست
 روزی شبیه به امروز
روزی شبیه به دیروز ، روزی شبیه به فردا


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



در سینه دلی به وسعت غم دارم
 بر زخم دلم نیاز مرهم دارم
هر چیز برای خود فراهم کردم
 در زندگی ام تو را فقط کم دارم


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



دوری فقط تعبیریست که فاصله ها از ما دارند
 اما بی خبرند از نزدیکی دلهایمان


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



بی ارزشم و جز تو خریدار ندارم
 گیرم بخرندم ، به کسی کار ندارم
گر در هر دو جهانم نپسندد تو پسندی
 من در دو جهان غیر شما یار ندارم


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



بوی گیسوی تو را نیمه شب آورد نسیم
 تازه شد در دل من یاد رفیقان قدیم


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



ای عشق چه در شرح تو جز عشق بگویم
 زیرا که تو در ساده ترین شکلی و پیچیده ترینی


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



معنی بخشیدن یک دل به یک لبخند چیست ؟
 من پشیمانم بگو تاوان آن سوگند چیست ؟
از تو هم دل کندم و هرگز نپرسیدم ز خویش
 چاره ی معشوق اگر عاشق از او دل کند چیست ؟


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



ناگهان آیینه حیران شد گمان کردم تویی
 ماه پشت ابر پنهان شد گمان کردم تویی
ای نسیم بی قرار روزهای عاشقی
 هر کجا زلفی پریشان شد گمان کردم تویی


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz



دیگری جز تو مرا این همه آزار نکرد
آنچه کردی تو به من هیچ ستم کار نکرد


اس ام اس جدید امروز
sms jadid emruz

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد