اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید گلچین sms jadid ghashang

اس ام اس زیبا




اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



نامردی را همان بچگی
معلم یادمان داد وقتی که گفت
جای خالی را پر کنید

  

اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



میتوانم دنیارایک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم راتوگرفته باشی


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



زغم کسی اسیرم که ز من خبرندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



بــــــرایم ،از بازار …
یک بغــــض خوب بخــــر !
این بغضـــــی که من دارم ؛
هــــر روز میــــشکند !!


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



اشتباهم اینجا بود، هرجا رنجیدم لبخند زدم. فکر کردند درد نداشت
محکم تر زدند.


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



زنــدگــی آن هـنــگـام زیبــاســت . .
کــه آدمــی بـدانــد . .
فـکــــری بــه خــاطـــرش در هــیـاهــوســت . .


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



آرزوی من این است زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم تو برای من تنها


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



“و چقــــــدر دیر می فهمیم
که زندگــــــی
همین روز هاییست که منتظر گذشتنش هستیم”


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



ترســو بودی ،
جاده خیانت را برایت تنگ و تاریک و ترسناک کرده ام
امـــا . .چه شجـــاع شده ای . . .


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang



۲۰ میدهم ، شاید هم ۲۱ . . !
خیانت را در لباس عشق بازی کردن هنر میخواهد ،
که تو باهنری . . !


اس ام اس جدید گلچین
sms jadid ghashang

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد