اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی و تنهایی sms deltangi va tanhayi

اس ام اس دلتنگی



اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



کل اسم های تو موبایلم رو به اسم تو تغییر دادم
حالا هرروز بهم زنگ میزنی یکبار هم نه ، چند بار
 تازه تغییر صداهم میدی
من که میدونم تو هم دلت تنگ منه . . .

  

اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



همیشه در ریاضیات ضعیف بودم
سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه ی تو
 شد فقط من . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



تو که با دیگرانت بود میلی
 چرا یادت مرا بشکست خیلی ؟
مگر قصدت پریشانی ما بود
 که عشق ما نشد مجنون و لیلی؟


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



با اینکه ازم دوری اما
هر وقت دستمو میزارم رو قلبم
 میبینم سر جاتی !


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



باران که می بارد همه چیز تازه می شود
حتی داغ نبودنِ تو


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



اگر تنهایی ام چشم مرا بست
 اگر دل از تنم افتاد و بشکست
فدای قلب پاک آن عزیزی
 که در هر جا که باشد یاد ما هست . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



قدِ تو به عشق نمیرسید
غرورم را زیر پایت گذاشتم تا برسد
اما باز هم نرسید . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



گـفـت : بـگـو ضـمـایـر را
گـفـتـم : مــَن مـَن مـَن مــَن مَــن مــَن
گـفـت:فــقـط مــن ؟
گـفـتـم: بـقـیـه رفـتـه انـــد . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



دگر درد دلم درمان ندارد
مسیر عاشقی پایان ندارد
مرا در چشم خود آواره کردی
نگاهت دور برگردان ندارد . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi



رشته ی محبت را
 باید به ضریح دلی بست که
خیال کوچ کردن نداشته باشد


اس ام اس دلتنگی و تنهایی
sms deltangi va tanhayi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد