اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس لاو sms love

اس ام اس زیبا



اس ام اس لاو
sms love



با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

  

اس ام اس لاو
sms love



پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت
و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم


اس ام اس لاو
sms love



تمـــــام شــــهر از بــس عــاشقــی کـــردنــد قهــارنــد
مـن امــــا …. نــاشیــانــه دوستت دارم


اس ام اس لاو
sms love



چه رسم تلخی ست
تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !


اس ام اس لاو
sms love



دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم
اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی


اس ام اس لاو
sms love



دیکتاتور تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند


اس ام اس لاو
sms love



روی کفنم بنویسید موریانه ها
زهرمارتان این تن که می خورید
حسرت شیرین بود
که خاک به آغوش کشید !


اس ام اس لاو
sms love



مستانه هایم شروع می شود
آن گاه که گیسوهایت را در شراب، جلا می دهی


اس ام اس لاو
sms love



آنقدر میوه های سمپاشی شده به خوردمان دادند
که این روزها
با حرف هایمان هم ، آدم می کشیم


اس ام اس لاو
sms love



تراشکـــــــار ماهـــــــری شده ام بس کـــــــه تـــــــو نیـــــــامدی
و من بـــــــرای دلــــــــم بهانـــــــه تراشیدم . . . !


اس ام اس لاو
sms love

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد