اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس لاو ترکوندن sms love message

اس ام اس عاطفی



اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



آ خدا“قسمت”  کجا فرستادی
 هر وقت نوبت ما میشه ، میگن نی

  

اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



دوست دارم اونقدر خودخواهانه بغـــــلت کـنــم
کــه جای ضـــــــربان قلبــــــــم روی تنت بمونه


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



یه دریا تو نگاهت هست
که من درگیر رویاشم
همینجوری نگاهم کن
میخوام درگیرِ تــو بــــاشــم


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست
همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است
 تو اکنون مهمان اندیشه ی منی


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



یوسف و زلیخا را بی خیال !
من در آغوش  همین پیراهن  یادگاری
هزار سال جوان تر میشوم !


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



پنداشتی که چون ز تو بگسستم
  دیگر مرا خیال تو در سر نیست
اما چه گویمت که جز این آتش
بر جان من شراره ی دیگر نیست


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



برایت مینویسم دوستت دارم
میدانم که نمیدانی
ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من
می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟
همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message



نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی
عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !


اس ام اس لاو ترکوندن
sms love message

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد