اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید عاشقانه 92 SMS JADID ASHEGHANE 92

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


زندگی شبیه شعریست
قافیه هایش با من ، ” تو ” فقط همیشه ردیف باش

  

اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


همین که قاصدکی را ،فوت کنی
تا عطر نفس هایت را با خود بیاورد
برای دلم کافیست .


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


وقتی میگویم دوستت دارم بگو چشم!
مطمئن باش چشمت بی بلا میماند


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


اگه یه روز دلمو شکستی “فدای سرت”
فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


دلم لک میزنه واست زمانی که ازم دوری
ولی در خاطرم هستی دیگه اینجاشو مجبوری


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


من «خاطرت» را می خواستم؛
نه «خاطره ات» را


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


انسانهای خوب همانند گلهای قالی اند
نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن
دائمی اند


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92


مـردنَــم را آرزوست
اگـــر آرامگــاه ِ ابـَـدی آغــوش ِ تــو بـاشــد


اس ام اس جدید عاشقانه 92
SMS JADID ASHEGHANE 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد