اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس با احساس sms ba ehsas

اس ام اس احساسی



اس با احساس
sms ba ehsas



اندکی عاشقانه تر
 زیر این باران بمان , ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

  

اس با احساس
sms ba ehsas



بغضهای مرطوب مرا باور کن ، این باران نیست که میبارد
 صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون میریزد


اس با احساس
sms ba ehsas



تو فقط با من باش
من قول میدهم با خودم هم قطع رابطه کنم !


اس با احساس
sms ba ehsas



نگران نباش! نمیشود دوستت نداشت
لجم هم بگیرد از دستت…
دفترچه خاطراتم پر از فحش های عاشقانه میشود…!


اس با احساس
sms ba ehsas



برای عاشق شدن که بهانه های ریز و درشت لازم نیست
برای عاشق شدن کافیست تو نگاه کنی و من لبخند بزنم


اس با احساس
sms ba ehsas



از من می پرسی چرا این روزها این قدر آرامم و من لبخند می زنم
آخر تو بگو مگر آرامش کنار تو دلیل هم می خواهد


اس با احساس
sms ba ehsas



امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمیکاهد
همیشه هستی …
همین حوالی


اس با احساس
sms ba ehsas



برایم تعریف کن
 هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد ؟


اس با احساس
sms ba ehsas



من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو
 به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو
 من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو


اس با احساس
sms ba ehsas


هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت
هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت
پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه
 روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت


اس با احساس
sms ba ehsas

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد