اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس مهربان SMS MEHRABAN

اس ام اس زیبا



اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



کاش می شد همدلی را قاب کرد ساکنان شهر غم را خواب کرد
 کاش می شد نور چشمان تورا
جانشین تابش مهتاب کرد

  

اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



سیــــب هنوز هم شیــــرین است
هنوز هم آدم بــــهشت را به لبخند حــــوا میفروشد
شــــــــــــــیطان بهانه بود


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



کاش آنقدر قدرتمند بودم که دنیا را به کامت بچرخانم
 اما کسی را میشناسم که قادر مطلق است، از او میخواهم برایت بهترینها را


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



ســخــــتـــه…خیلی سخت بود
دیشب ساعت ها تو خیالم باهاش صحبت کردم ولـــــــــی
ولی وقتی امروز دیدمش چیزی جز سلام نتونستم بگم


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



هوای فاصله سرد است
 من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم !!


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم
چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم”


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی
توسن سرکش طبعم نشود رام کسی
آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست
که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



دلم به بهانه ندیدنت گریست
بگذار بگرید و بداندهر چه خواست همیشه نیست


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



بعضی سردردها نه با چای خوب میشه نه با خواب و نه با قرص
بعضی سردردها فقظ با دیدن یه نفر خوب میشه


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN



اگر نمی رفتی نمی دانستم که دوستت دارم


اس ام اس مهربان
SMS MEHRABAN

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد