اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس احساسی عاشقانه sms ehsasi asheghane

اس ام اس احساسی



اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


چه کنم تا تو باور کنی که از یاد بردنت حتی برای ثانیه ای
 کار من نیست ؟!؟!؟

  

اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


چه لذتی بالاتر از اینکه “اسمت” قسم راست یک نفر باشد!
چه لذت هایی که داری و من ندارم..


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


پنداشتی گذشته مرد ؟
آن بوسه ها چو دانه های الماس در گوشواره از یادم آویزان است


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


در زندگی گفتن دو چیز بسیار سخت است
اولین سلام و آخرین خدا حافظی . . .


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


مانند شیشه ‘شکستنم’ آسان بود
ولی دیگر به من ‘دست نزن’
 این بار ‘زخمی ات’ خواهم کرد


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


بسیار تماشایی و آراسته ای
 از رونق ماه آسمان کاسته ای
انگار نه انگار که ما را دیدی
 از روی کدام دنده بر خاسته ای !؟


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


رسم ” خوب ” ها همین است
حرف آمدنشان شادت می کند
و ماندنشان با دلت چنان می کند
که هنوز نرفته دلتنگشان می شوی . . .


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


یواشــــکی دوستم داشته باش !
آدمای دنیـــــــای من،
چشـــم دیدن عشــــق رو ندارن !


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی؟
دستهایم تا ابد تنهاست ، می دانی؟
آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو
زیستن یک لحظه هم ، بی جاست ، می دانی؟


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane


عشق مثل عبادت کردن می مونه
بعد از اینکه نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی


اس احساسی عاشقانه
sms ehsasi asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد