اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بارانی sms barani

اس ام اس احساسی



اس ام اس بارانی
sms barani



اگر باران ببارد باز می آیم درون کوچه امید و از ترکیب دستانم برایت چتر میسازم
 مبادا قطره ای باران بیازارد نگاه مهربانت را …

  

اس ام اس بارانی
sms barani



کاش نامت باران بود
آنوقت تمام مردم شهر همراه با من برای آمدنت دعا می کردند …


اس ام اس بارانی
sms barani



تلنگر کوچکی است باران
 وقتی فراموش می کنیم آسمان کجاست !!!


اس ام اس بارانی
sms barani



زیر چتر مهربانیت مرا پناه میدهی ؟
بارانی ام امشب …


اس ام اس بارانی
sms barani



باران ببار و تمام خاطره ها را بشور
تمام دوستت دارم ها
تمام عاشقانه ها
ببار که من هم شرم نکنم ، من هم ببارم !


اس ام اس بارانی
sms barani



آدم ها خیلی زود همراهان صمیمی را فراموش میکنند …
همین که باران بند آمد خیلی ها چتر هایشان را جا میگذارند …


اس ام اس بارانی
sms barani



این هوای خوب بارانی
 حال خوب می خواهد … ولی حیف !


اس ام اس بارانی
sms barani



چه بارانی !!! اما چه فایده ؟؟؟
تو اینجا نیستی و باران بی تو یعنی سوزاندن تن سیگار !


اس ام اس بارانی
sms barani



تا یادت می کنم باران می آید …
نمیدانستم لمس خیالت هم وضو می خواهد !


اس ام اس بارانی
sms barani



هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم …
می گویند باران رساناست ؛ شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند


اس ام اس بارانی
sms barani

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد