اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عشق بازی sms eshgh bazi

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



کف بینی نکن ! دستی که به سویت دراز شده ، طالعش تویی !

  

اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



عشق بازی کار فرهاد است و بس
 دل به شیرین داد و دیگر هیچکس
مهر امروزی فریبی بیش نیست
 مانده ام حیران که اصل عشق چیست ؟


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست
 من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



دلتنگ دلتنگیهایم،دلتنگتم
میشه تو اوج تنهاییهام با شما درد دل کنم؟


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



تو اى زیبا ترین شعر رهایی تو اى گلبرگ سرخ آشنایی
میان کوچه هاى قلب تارم به دنبال تو میگردم کجائی؟‎


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



شادیهایم را به تو هدیه می کنم اندک بودنش را برمن خورده مگیر
این تمام سهم شادیهایم از روزگار است


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



تو کوچیکترین ستاره آسمون زندگیم هستى!


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



وقتی تنهاییم دنبال یک دوست میگردیم
وقتی پیدایش کردیم دنبال عیب هایش میگردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هایمان با او می افتیم و باز تنهاییم!


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



عشق آدما به هم ، قصه خنده داریه
 اولش قشنگ و بعد همش گریه زاریه !
وقتی عشق ها همه از دم مثل هم تموم میشن
 چرا باز باید شروع کرد ، آخه این چه کاریه ؟


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi



در درون ذهن من هرگز نمیمیرد کسی
 مرگ مرا ماتم و غم نمیگیرد کسی
رفته ام من سال ها از خاطرات این و آن
 یک سراغ ساده هم از من نمیگیرد کسی


اس ام اس عشق بازی
sms eshgh bazi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد