اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس لاو 92 sms love 92

اس ام اس عاطفی



اس ام اس لاو 92
sms love 92



این روزها آنقدر شکسته ام
 که عصا به دست راه میرود دلم

  

اس ام اس لاو 92
sms love 92



ﻫﺮﺍﺱ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﻢ ، ﺗﻮ ﺑﺎﺷﯽ ﻭ ﺣﺮﻓﯽ
ﺑﺮﺍﯼ ﮔﻔﺘﻦ ﻧﺒﺎﺷﺪ


اس ام اس لاو 92
sms love 92



ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺪﺟﻮﺭ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺁﻏﺸﺘﻪ ﺍﻡ
 ﺍﺯ ﺻﺎﻓﯽ ﺭﺩﻡ ﮐﻦ ﻭ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﻪ
 ﺟﺰ ﺗﻮ ﻫﯿﭽﻢ ﻧﻤﯽﻣﺎﻧﺪ


اس ام اس لاو 92
sms love 92



ﺍﮔﺮ ﮔﺪﺍ ﯾﺎﺩ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﻧﮑﻨﺪ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ ﭼﻪ ﺩﺍﻧﺪ
ﮔﺪﺍﯾﯽ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ ، ﮔﺪﺍﯼ ﺩﯾﺪﺍﺭﺗﻢ ﭘﺎﺩﺷﺎﻩ


اس ام اس لاو 92
sms love 92



بگذار طلوع کند آفتاب
از هر طرف که دلش میخواهد
من روزم را با خاطره ی “تو” آغاز کنم


اس ام اس لاو 92
sms love 92



سینمای ذهنم هر شب
 همان فیلم همیشگی را پخش میکند
خاطرات بودنت را


اس ام اس لاو 92
sms love 92



گاهی به خاک سپردن یک جسد
 از خواباندن یک قاب عکس آسانتر است
 لعنت به خاطرات


اس ام اس لاو 92
sms love 92



آرش نیستم که کمان به دست گیرم اما
لحظه های با تو بودن را خوب شکار میکنم
از بین خاطراتم !


اس ام اس لاو 92
sms love 92



تقصیر من است
 آن زمان که گفتی قول بده همیشه کنارم بمانی
یادم رفت بپرسم “کنار خودت یا خاطره هایت


اس ام اس لاو 92
sms love 92



“خاطرات” هرچه “شیرین تر” باشند
 بعدها از “تلخی” ، “گلویت” را بیشتر می سوزانند


اس ام اس لاو 92
sms love 92

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد