اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




در پــــی دانـه مـرو همچـو کبوتــر ، کـه تــو را

عاقـبت بهــر یکـی دانـــــه ، بــــه دام انـدازنـد

صیـد کن شیـــر صفت، نیم بخور، نیم ببخش

تـا بــه هـرجـا کـه روی ، بـر تـو ســلام انـدازند
  


اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




به چشم هایت بگو نگاهم نکنند

بگو وقتی خیـره ات می شوم سرشان به کار خودشان باشد !

نه که فکر کنی خجالت میکشم ، نه !

حواسم نیست ، عاشقت می شوم



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




ای دل نگفتمت مرو از راه عاشقی ، رفتی؟

بسوز که این همه آتش سزای توست



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




خوشی با خوبی فرق دارد

به خاطر خوبی ها از خیلی خوشی ها ، باید گذشت



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




صدا بزن مرا مهم نیست به چه نامی

فقط میم مالکیت را آخرش بگذار

می خواهم باور کنم ، مال تو هستم



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




قرار ما ، اولین پنج شنبه ای که نیستم !

نه گل ، نه گلاب ، و نه خیرات …

تو را می خواهم که پای هیچ یک از قرارها نیامدی



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




آنشرلی هم نشدیم تا یکی از ما بپرسه :

آنه ، تکرار غریبانه روزهایت چگونه گذشت ؟



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




در شهری که خورشید را به قیمت شمعی نمی خرند

پروانه شدن یعنی تباهی



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




تلخی های زندگی را در کنار شکلات شادی و چای آرامش می بلعم

و می بلعم تا بتوانم در آخر طعم سیری را بچشم!

اما می بینی؟ من سیری ناپذیرم!



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh




اون موقعی که گفتی بهتر از تورو پیدا کردم

یاد اون لحظه ای افتادم

که به 100 نفر بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم



اس ام اس عاشقانه برای عشقم و یارم
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد