اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دلتنگی غمگین SMS DelTangi Ghamgin




اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




ماهیان روی خاک ماهیان روی آب

وقت مردن ساحل و دریا چه فرقی میکند ؟

یاد شیرین تو بر من زندگی را تلخ کرد

تلخ و شیرین جهان اما چه فرقی می کند ؟
  


اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




می خوام یه چیز بگم

گر چه دوریم ز هم

نمی ذارم توی دلم

جا بگیره غصه و غم



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




تو طبیبی و من بیمار عشق تو ام

آیا می توانی مرا درمان کنی ؟

چگونه ؟



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




از وقتی که رفتی جات خیلی خالیه

نمی تونم توصیف کنم که حالم چه حالیه

یادم باشد و یادت نرود که همه ی ما برای یکبار ایستادن ، هزاران بار افتاده ایم !



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




قشنگ ترین لحظات را کسی به تو میده

که بتونه غمگین ترین لحظات را از تو بگیره



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin



صحبت من و تو همچون صحبت خار و گل است

بی تو من را خوش نباشد

گر تو را بی من خوش است



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




همه بغض من تقدیم غرورنازنینت باد

غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند

که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند

تا به معشوق



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin




گرچه ای دوست غروردلت احساس مرا درک نکرد

آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد



اس ام اس دلتنگی غمگین
SMS DelTangi Ghamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد