اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سری جدید بخش 1 SMS Jadid




اس ام اس سری جدید بخش 1
SMS Jadid




میگن خدا در دل شکست است

چند روزیست که خدا میهمانم شده به گمانم
  


اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




عاشقم بود تا وقتی که عاشقم کرد

گفت : وفادارترینم

گفتم : مهربانتریم

اما نه از وفا بوی برده بود نه مهربانی را میفهمید!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




وضع ما درگردش دنیاچه فرقی میکند؟

زندگی یامرگ بعدازماچه فرقی میکند؟

ماهیان روی خاک ماهیان روی آب

وقت مردن ساحل ودریاچه فرقی میکند؟

سهم ماازخاک وقتی مستطیلی بیش نیست

جای ما اینجاست یاآنجاچه فرقی میکند؟

یادشیرین توبرمن زندگی راتلخ کرد

تلخ وشیرین جهان اماچه فرقی میکند؟

فاضل نظری



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




پیامبر(ص)به دخترش فاطمه گفت:

در روز جمعه ساعتی هست که دعا قطعا مستجاب است!

فاطمه(س)گفت:پدرجان مرا از آن باخبری میکنی؟

پیامبر(ص) گفتند وقتی که نصف خورشید غروب کرده است!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




ما درعصر احتمال به سر می بریم

درعصرشک وشاید

درعصرپیش بینی وضع هوا

ازهرطرف که بادبیاید

درعصر قاطعیت تردید

عصرجدید

عصری که هیچ اصلی جز اصل احتمال،یقینی نیست

اما من بی نام تو حتی یک لحظه احتمال ندارم

چشمان تو عین الیقین من قطعیت نگاه تو دین من است

من از توناگزیرم من بی نام ناگزیر تو میمیرم

قیصر



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




گفت:احوالت چطور است؟

گفتمش:عالی است،مثل حال گل!

حال گل در چنگ چنگیز مغول!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




گفتی تا سیگاری دود کنی، برگشتم!

زندگی ام دود شد…

کجا ماندی؟



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




دربند خویش بودن معنای عشق نیست

چونانکه زنده بودن،معنای زندگی

غرق عرق ز دست دل سرکش خودم

شرمندگی است پیش تو اظهار بندگی



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




کی این جمله رو یادشه

بی سرو صدا وسایلتونو جمع کنین با صف بیاید برید تو حیاط

معلمتون نیومده



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




قطار می رود تو می روی

تمام ایستگاه می رود

ومن چقدر ساده ام که سالهای سال در انتظار تو

کنار این قطار رفته ایستاده ام

وهمچنان به نرده های ایستگاه رفته تکیه داده ام!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




از تنها بودنمون راضی،نیستیم

اما به سلامتی خودمون که با هر کسی نیستیم!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid




دلم شکسته ولی هنوز باخرده هایش میتوانم بنویسم

بامعرفت ها را دوست دارم!



اس ام اس سری جدید
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد