اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس تیکه دار. کینه ای SMS Kinehi




اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




تو را من “تو” کردم

وگرنه “او” هم زیادت است

پس اینقدر برایم شما ، شما نکن
  


اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




کاش نـــارو هم مثل لایک زدنــــی بود

میـــزدم میزدی

نمیــــزدم نمیزدی



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




عشق هایت را مثل کانال تلویزیون عوض می کنی

و افتخار می کنی که عشق برایت این چنین است !

و من می خندم  به برنامه هایی که هیچکدام ارزش دیدن ندارند



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




از قــــــبل هم باید حدس مـــــی زدم می روی

“رفـــــــتنــــ ” همیشہ

حتی در دستور زبان فارســـی

“لــــــازمـــ” است…



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




زلالی قلبت ارزانی دیگران

من این احساس آبکی را نمی خواهم



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




قرار نیست که همیشه من خوش باشم

دیروز من خوش بودم از اینکه در کنارت بودم

امروز دیگری خوش است برای با تو بودن

و فردا یکی دیگری

از تلاش دست نکش عزیزم که چشم ملتی به توست

تو می تونی  !!!



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




کاش یاد تو

به سان فلفلی زیر بینی که تحریکت میکند عطسه کنی

قلبم را تحریک می کرد

تا هرآنچه از تو در قلب دارم بیرون بریزد



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




رفته ای ؟

بعضی ها بهش می گن قسمت

اما من تازگی ها بهش می گم به درک



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi




به حق رفتی

زیادی ات کرده بود

شیرینی ام دلت را زد

به حق رفتی



اس ام اس تیکه دار. کینه ای
SMS Kinehi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد