اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید سری تازه 3 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




برم نمی گردانی ؟

یک طرفم سرخ شده
  


اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




هرچه میخواهی بگو

تنهاحرف چشمانت راقبول دارم



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




سیگاراول صبح یعنی

یا فوق العاده خوشحال یا اصلا نخوابیده ای



اس ام اس جدید سری  3
SMS Jadid




هنوزتوبودی که او امد

هنوزتوهستی او هم هست

من دیگرنیستم اما …



اس ام اس جدید سری  3
SMS Jadid




پشت دیوارکج فاصله ها پنهانیم

معنی غربت دل رابه خدامیدانیم

گرچه دوریم زهم باهمه خاطره ها

به امیدخبری تازه زهم میمانیم



اس ام اس جدید سری 3
SMS Jadid




گاهی آنقدر مزخرف میشوم که برای دیگران قابل درک نیستم!

حتی عزیزترین کسم را از خود می رانم

اما آن لحظه در دلم آرزو می کنم که عزیزم در دلش بگوید

میدانم دست خودت نیست!

درکت میکنم!



اس ام اس جدید سری  3
SMS Jadid




حالا که میروی کمی آهسته قدم بردار!

نترس دل شکسته ام به پای تو نمیرسد

لطفأ پشت سرت در زندگی را ببند!

خسته ام…



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




هر دو از ته “دل” می گوییم

من حرف هایم را تو دروغهایت را…



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




هی رفیق!

حسادت نکن

بعد ازتو فقط خاک مرا سخت در آغوش میگیرد



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




فرقی ندارد

شرق یا غرب شمال یا جنوب!

من تورا به هرجهت دوست دارم



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




صدای دهل که هیچ!

صور اسرافیل هم بیدار نمیکند بخت به خواب رفته ی مرا



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




این منم  در آستانه ی فروپاشی!

باز آمدم به جایی که تعلق دارم ولی پر از حرف های نگفته..

خلوت میکنم با خاطراتم!

دوباره می نویسم از بی کسی هایم از حرفهایی که واهمه دارم!

یک درد پر از رویاهای واهی!

آستانه ی درد من بلند است

این بار تنهاتر از همیشه



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid




دلم می خواهد کسی باشد

کسی که یک عالم برایش کسی باشم!



اس ام اس جدید بخش 3
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد