اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 5 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




تو این دوره زمونه اگه کسى شماره موبایلتو حفظ بود

بدون خیلى خاطرتو می خواد
  


اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




نبار باران!

امشب با دیگرى بیرون است

سرما میخورد



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




دمش گرم

بارونو می گم

به شانه ام زد و گفت خسته اى

امروز تو استراحت کن من به جات میبارم



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




عزیزم حتی دیگرنمیخواهم آرزویت باشم

آرزو میکنم او آرزوی تو باشد وآرزوی او دیگری!



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




خدایا

حرفی نیست…

فقط یه دعا از دل

هیچکس واونقدرتنهانکن که بخواد تنهایش روبااینترنت پرکنه



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




آدمای دلتنگ وقتی خیلی بهشون خوش میگذره ،میخندند!

یهوسرشونو برمیگردونند اونوری،یه کم ثابت میشن

یواش یواش چشماشون پراز اشک میشه…!



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




نگران نباش برو

برای آتش دل شکسته ی من هم آبی پیدامیشود

شاید مثل همیشه اشک های مادرم!



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




بـــــــرای بــــودنت میــــمانم

و بــــــــرای دیـــدنـــت مــــی میــــــرم

بـــاش تـــابــــمانــــم وبمـــــان تا نمــــــیــرم



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




یه دوستی دارم همیشه میاد باهام مشورت میکنه

وهرچی من گفتم برعکسش روانجام میده خیلی هم موفق میشه

دقیقا نقش هویجو دارم



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




به یادداشته باش که انسان هادرکنارهم عاشقند و دورازهم عاشقترند

هرکجاکه باشی هرکجا که باشم بیادتم



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




من وتو دونیمه ی یک سیب بودیم

تورا یکی برد مرا کرم خورد



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid




عشق یعنی حتی از راه دور هم وقتی بهت فکرمیکنم

دلم قرص میشه که هستی آروم میشم



اس ام اس جدید بخش 5
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد