اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 6 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




دلم چتر میخواهد و یک روز بارانى

که تو چتر بگیرى و من دستانت را
  


اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




رفتار من عادى نیست

وقتى این همه باران شانه هاى تو را میبوسد

و من همچنان چتر تنهایى برسر گرفته ام



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




سلامى کن

به خداحافظیت قسم دلم برایت تنگ شده است



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




روى قلبى نوشته بودن

شکستنى است مواظب باشید

ولى من روى قلبم نوشتم شکسته است راحت باشید



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




درمیان گل ها عطر یادت را می بویم

آسمانى تر از آنى که به نوشتن درآیى



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




گه گدارى هب خیالم که تو اینجایى کنارم

خیره میشم به عکست تا بفهمى بیقرارم



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




عشق میبارد بیا بدویم در باران

تو تا ته کوچه هاى دلم ومن تا زیر رنگین کمان چشمهایت



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




اندکى عاشقانه تر زیر این باران بمان

ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




تنها پرانتزى ک دوست ندارم بسته شود

لبان توست وقتى ک میخندى



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




امشب از اینجا صدایت میکنم

و تو از آنجا بغلم کن



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid




دلم لک زده براى یک بار هم که شده

باران که میبارد تو در خیالم که نه در کنارم باش



اس ام اس جدید بخش 6
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد