اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 8 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




مرا همینگونه که بد هستم دوست داشته باش

خوب ها را همه دوست دارند
  


اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




نم نم رفاقتت را با دریای محبت عوض نمی کنم

حتی اگر در طوفان دوستیت غرق شوم



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




دل نزد تو است اگرچه دوری ز برم

جویای توام اگرنپرسی خبرم

خالی نشود خیالت ازچشم ترم

درقلب منی اگرچه جای دگرم



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




من زیر این نم نم باران برای روزهای خوبت دعا میکنم

روزهای خوب “تو” ربط عجیبی به حال خوب من دارد



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




راحت نوشتیم بابا نان داد

بی انکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد

به افتخار همه پدرها



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




جای بعضیا تو کتاب جغرافیا خالیه

به عنوان پست ترین نقطه دنیا



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




گفتم ای یار !

گفتی زهر مار!

گفتم ای دوست

گفتی درد و کوفت

گفتم ز دوریت من بیمارم

گفتی به درک مگه من پرستارم



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




تنها نشسته ام

اما تنها نیستم

یادت امان تنهایی نمیدهد



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




به وسعت قلب کوچکم دوستت دارم

شاید کم باشد اما قلب هرکس تمام زندگی اوست



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




اینجاآسمان ابریست،آنجا را نمیدانم

اینجاشده پاییز،آنجا رانمیدانم

اینجا فقط رنگ است، آنجارا نمیدانم

اینجادلی تنگ است، آنجارانمیدانم



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




باران که هیچ!

در کنار تو، مرگ هم شاعرانه است



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




یه سوزن 
دو سوزن
 سه سوزن 
دوست دارم

به همه بگو بسوزن



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




آموختم هرگاه کسی یادم نکرد یادش کنم

شاید که اوتنهاتر ازمن باشد



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid




دلم خسته ست از این بغضی که دائم با خودم دارم

دوست دارم ولی بی تو از این احساس بیزارم



اس ام اس جدید بخش 8
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد