اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس بوسه عاشقانه SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




لب های مرا از همه استثنا کن

یک بوس خصوصی به لبم اهدا کن
  


اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




دلم کرده هوایت نازنینم

فدای بوسه هایت نازنینم

تمام صورتت پنکیک پوش است

بگو بوسم کجایت نازنینم



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




نیست در این گفته من سوسه ای

گر تو به من قرض دهی بوسه ای

بوسه ای دیگر سر آن می نهم

لحظه دیگر به تو پس می دهم



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




من مست غم عشقم با خنده خمارم کن

صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




یه بوسه بده واسه مریض می خوام پُر رو

آخه بوسه هات داره حکم دارو



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




می خوام بیام کنار تو

تا یه کمی لوست کنم

اگه کسی اونجا نبود

یواشکی بوست کنم



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




ترنم باران را نصار چشمانت میکنم  نازنینم

تا شبنمی شود بر سرخی گونه هایت

و داغی بوسه ام را به پیشانی ات به یادگار می گذارم

و دست نوازشم را به موهایت هدیه می کنم

که تا عمر داری مرا از خاطر نبری



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




رفتم به نزد طبیب ز شدت طب

۶ بوسه نوشت ز گوشه لب

۲ تا صبح ۲ تا ظهر و ۲ تا شب



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




مانده بر لبان من داغ بوسه های تو

رفتی و بجا مانده  آتشی به جای تو



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




بی فروغ بوسه یاران زندگی تابنده نیست

دولت بی دوست در جهان یابنده نیست



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




هیچ دانی که در این خلوت بیرنگ سکوت

اگر از داغ بوسه های تو یادی نکنم میمیرم



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




من نه آنم که روم جز تو پی یار دگر

یا بجز تو شوم طالب بوسه از یار دگر

 

اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid




آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد

عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد

آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد

نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد



اس ام اس بوسه عاشقانه
SMS BouSeh Asheghaneh Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد