اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه بخشش جدید SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




قـرار بـگـذار …

هــر جـای دنـیـا کـِه بـاشی به دیـدارتــو خـواهـم آمد

چـمـدان خـاطــره ها را هَم خواهـم آورد
  


اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




دست نخــورده تریــن احساس هایــم را

برای روز مبادای عشـق تو احتکار کرده ام



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




گمم نکن

قول ..

که گوشه ی حافظه ات آرام بنشینم

بگذار بمانم آرام گوشه حافظه ات فقـــــــــــــــــط …



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




بالا نمی آید این نفس نیمه

تو مگر هوا بودی

که در نبودنت

آهسته آهسته دارم خفه می شوم



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




تنها باران است که گاهی در اوج تنهایی من

در آن لحظه که هیچ کس نیست با من از تو می گوید

ولی درد من از این است که دیریست باران نمی بارد



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




بگــــــــــــذار زمــانـــــه از حـســـادتــــــــ بتـرکَــد

انــــــگشتــــــان  مـــن چـــه بـــِه انگــشتـــان تـــــو می آینـــــد



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




جـــــــانم بـــــــــاش تا به لبــــــم برســـی

می خوام هـــــمه ببینند با تـــو جان به لـب شدم



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




چه سخت است درک اینکه چشمانت هم دروغ می گفتند

من تنها به آنها اعتماد داشتــــــم



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




چه می دانی از دل تنگم؟

گاهی به خدا التماس می کنم فقط خوابت را ببینم

می فهمی؟ خوابت را…



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh




میان این همه تاریکی بسیار و نفس گیر

تیرک چراغ برقی بلند و بی دریغ

زیر بارانی نرم و ریز چه شاعرانه می چسبد برای تکیه دادن



اس ام اس عاشقانه بخشش جدید
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد