اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پ نه پ باحال و جدید C No c cool and new




پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




میگه شما تو خونه همش سه تا بچه این؟

پ ن پ بابام مارو نمونه زده اگه مقرون به صرفه بودیم

ایشالله خط تولید انبوه رو راه اندازی بکنه
  


پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




رفتم داروخونه میگم باند دارین؟

می گه باند پانسمان زخم؟

پ نه پ باند فرودگاه فقط بی زحمت سه بانده باشه



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




داریم لوازم میزاریم توی ماشین که بریم مسافرت

همسایمون می گه به سلامتی تشریف می برید مسافرت؟

پ ن پ ماشینمون بی تابی می کنه اومدیم پیشش زندگی کنیم تنها نباشه



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




بابام با چکش به جای میخ زده به دستم

از درد دو متر رفتم آسمون اومدم پایین

تازه می پرسه خورد به دستت؟

پ ن پ یاد گل خداداد عزیزی به استرالیا افتادم

دیگه نتونستم خودمو کنترل کنم عجب گلی بود



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




تو خیابون با دوستم داشتم راه می رفتم

یارو موتوریه گوشیمو از دستم قاپید

دوستم گفت گوشیتو دزدید ؟

پ ن پ برد انتی ویروس نصب کنه برام



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




به داداشم میگم سر رات داری میای یه لیوان ابم بیار

بهم می گه تشنته ؟

پ ن پ من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی

ولی با منت و خواری پی شبنم نمی گردم



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




رفتم مرغ فروشی به فروشنده می گم بال دارین

میگه بال مرغ؟

پ ن پ بال هواپیما چند تا کوچه پایین تر سقوط کردیم می خوام درستش کنم



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن

دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟

میگه واسه عکس گرفتن ؟

پ ن پ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم

بعد می خنده میگه 6 وقت داریم

بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟

پ ن پ امروز رو کلا واسه همسر آیندم خالی کردم



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new




مانتوش بیشتر شبیه جلیقه آرایششم که شبیه جن شده

موهاشم مثل آنشلی قرمز کرده و باید با میکروسکوپ روسریشو دید

می گه به نظرت برم بیرون گشت ارشاد می گیرم ؟

پ ن پ می برنت تلوزیون به سوالات شرعی مردم پاسخ بدی



پ نه پ باحال و جدید
c No c cool and new
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد