اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا و پر محتوا SMS Ziba va jadid




اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




تو آن نیستی که به یادت بیاورم

تو آن همیشه ای که به یادم می مانی
  


اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




بـــیـــــــا

پـایـیــز را تحویــل نگــرفــتی زمــستــــان شـد !



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




نه 21 دسامبر پیشگوئیِ دروغین بود

دنیا به آخر رسید همآن روز که تو رفتی



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




زمین از آمــــدن برف تــازه خشنود است

مــــن از شلوغی بسیــــار ردپــــا بیـزار



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




دوام نمیاورم سرمای زمستان امسال را

باید کوچ کنم  به قشلاق آغوشت



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که می کاهند ، می مانند

بی شک تو ماندگاری



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد

میلـــرزد



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




من که نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




به چـالِ گـونـه ات ، گـاهی می شـود سـوگنــد خـــورد !

امّــا بـه چشمـهـایت هـمیـشه ….



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




میان آمدن و رفتن مانده ام

بی تو نه پای رفتنی است و نه حوصله ی برای ماندن



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




مهم نیست دور باشی یا که نزدیک

از روبه رو بیایی یا که روی بگردانی از من

ماه را از هر طرف که ببینی ماه است



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid




فاصله‌ی زمین تا آسمان را آسمان پُر می‌کند

فاصله‌ی من تا تو را  تو …



اس ام اس زیبا و پر محتوا
SMS Ziba va jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد