اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس آرزوی مرگ SMS Arezu Marg




اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




بزرگترین آرزوی من

کوچک ترین نگاه توست

بزرگترین غم من

آخرین نگاه توست
  


اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




درون سینه ام صد آرزو مرد

گل صد آرزو نشکفته پژمرد

دلم بی روی او دریای درد است

همین دریا مرا در خود فرو برد



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




تو را آرزو نخواهم کرد  هیچ وقت

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی

با دل خود ، نه با آرزوی من



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




دو دست گرم تو شفای مرگ من است

لبان مست تو شکوه قلب من است

کجا روم و به که گویم که یک لحظه

خنده تو تمام آرزوی من است



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




آرزو دارم با بارش هر دونه از برف زمستونی

یه غم از رو دلت کم بشه نازنینم



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




صفایى بود دیشب با خیالت خلوت من را

ولى من باز پنهانى تو را آرزو کردم



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




هیج وقت آرزو نکن دنیا مال تو باشه

آرزو کن کسی که دنیای توست

مال کسی نباشه



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




آرزو می کنم هیچ راه نجاتی نداشته باشی

وقتی غرق خوشبختی هستی



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




آرزوی قشنگی ست

داشتن ردپای تو کنار ردپای من

بر دشت سپید پوشیده شده از برف

هنوز اما نه برف آمده و نه تو



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg




می گن شبا

فرشته ها از آرزوی آدما

قصه می گن واسه خدا

خدا کنه همین حالا

رویای تو گفته بشه پیش خدا



اس ام اس آرزوی مرگ
SMS Arezu Marg
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد