اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های عاشقانه با نمک SMS Asheghaneh




اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




سفری به دور دنیاست

وقتی دستانم تا انتها

رویت را نوازش می کنند



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




حواسم را هر کجا که پرت می کنم

باز کنار تو می افتد !



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




سالها بعد یاد تو از خاطرم خواهد گذشت

و نخواهم دانست کجایی اما

آرزوی من برای خوشبختی تو

تو را درخواهد یافت و در بر خواهد گرفت

و احساس خواهی کرد

اندکی شادتر و اندکی خوشبخت تر

و نخواهی دانست که چرا



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




ایــــــن اشکــــــــهــــا از قلبیستــــــــ که شبیــــــه دخترکـــــــــے لجبـــــــاز

فقطـــ تــــو را مے خواهـــد و از بـــــازے با خاطراتـــــــــــ خسته شـــــــده



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




پنجره را که باز می کنی

دلم می آید و لبِ طاقچه ی نگاهت می نشیند

می بینی؟

دلم بی دام و دانه جَلدِ نگاهت شده است..



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




دلتنگم و جز روی خوشت در نظرم نیست

در گیتی و افلاک به جز تو قمرم نیست

با عشق تو شب را به سحرگاه رسانم

بی لذت دیدار تو شب را سحرم نیست



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




چه جمله ی عجیبی است دوستت دارم

هر کسی میگوید ، عاشقتر میشود

و هر کسی میشنود بی تفاوت تر



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




کوچه ای را بود نامش معرفت

ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من

آخرین خانه تو بودی خوب من



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




از فکر من بگذر خیالت تخت باشد

من می تواند بی تو هم خوشبخت باشد

این من که با هر ضربه ای از پا در آمد

تصمیم دارد بعد از این سرسخت باشد

تصمیم دارد با خودش ، با کم بسازد

تصمیم دارد هم بسوزد ، هم بسازد



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




به خدا بگو خط و نشان دوزخش را برایم نکشد

جهنم تر از نبودنت جایی را سراغ ندارم



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




می نویسم از تو ای زیبای من

می سرایم از تو ای رویای من

ای نگاهت سبزتر از سبزه زار

می نویسم بی قرارم بی قرار



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh




خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم



اس ام اس های عاشقانه با نمک
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد