اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس سرکاری امروز SMS SareKari Emrouz




اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




بیا به آرامش فکرکنیم

به زندگی

به عشق

به بهشت

به جهنم

به درک

به توچه

به من چه

برو اعصاب ندارم می زنم شل و پلت می کنم ها !
 
 

اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




تکیه اش بر درخت، نگاهش غمگین

لب هایش پر از زمزمه، در ژرفای وجودش غوغا

افکارش پریشان

شاید فکر خودکشی برسر داشت

شاسکولی که در عروسی شام گیرش نیامد



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




عر عر عر عر

به من میگن خر!

یه عمره که خر هستم!

همیشه باربرهستم!

خر که میگن من هستم!

گوشی موبایل به دستم درحال خواندن هستم!



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




یواش بیا پایین می خوام یه چیزی بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تند اومدی نمی گم



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




خری گم کرده ام با بار کاشی

اس ام اس می زنم شاید تو باشی



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




واقعا دستت درد نکنه

می خوام بهت زنگ بزنم

تکلیف حرفایی که پشت سرم زدی رو معلوم کنم!

حیف اون همه محبت
.
.
.
(ستاد ایجاد اضطراب چند ثانیه ای)



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




علم بهتراست یا ثروت؟

هیچ کدوم!

یه ذره معرفت که تو یه ذره نداری!



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




از من بپرسند بهترین ، زیباترین ، شجاع ترین

محبوب ترین ، داناترین ، عاقل ترین آدم کیه؟

انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم

و می گم این نمی تونه باشه …



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




عزیزم خیلی دوست دارم

( ستاد ایجاد شوق و هیجان )



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




پاتو از زندگیم بکش بیرون
.
.
.
.
.
جورابات بو میدن



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




تو را از شن نه از گل آفریدند

ز عطر بوی سنبل آفریدند

نمیدانم تو را با این همه حسن

چرا اینگونه منگل آفریدند



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz




میدونی فرق تو با توپ چیه؟

توپ رو باید شوت کرد

اما تو خودت شوتی‎ …



اس ام اس سرکاری امروز
SMS SareKari Emrouz
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد