اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدایی بی دلیل SMS Jodayi Bi Dalil




اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




از تراکم ابرها می ترسم

می روی چتری برایم بگذار

تنها زیر شلاق باران می ترسم
  


اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




ای کاش آشنایی ها نبود

یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا

یا مرا از او نمی کردی  جدا



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




رفتی و ندیدی که چه محشر کردم

با اشک تمام کوچه را تر کردم

دیشب که سکوت خانه دق مرگم کرد

وابستگی ام را به تو باور کردم



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




او می رود دامن‌کشان

من زهر تنهایی چشان

و سال هاست

رفتنش هر غروب

در ذهنم تکرار می شود



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




بدون اینکه ماری در کار باشد

مزه ی زهرمار را می چشم وقتی نیستی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




تا نباشد این جدایی ها

نداند قدر یاران را

کویر خشک می داند

بهای قطره باران را



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




ندارم لحظه ای از تو رهائی

امان از عشق و این رهائی

تمام ترس من ناگفته پیداست

مبادا بین ما افتد جدائی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




گفـــــته بودم بی تـــو سخــــت میگذرد بـی انـصـاف

حـــــرفم را پس می گــیرم

بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـی گــــــذرد …



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




جدا ماندن از کسی که دوستش داری

فرقی با مردن ندارد

پس عمری که بی تو می گذرد

مرگیست به نام زندگی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil




چشمامو وقف تــو کردم

دل به خلوت تــــو بستم

هم ترانه پس کجایی ؟

من که مردم از جدایـی

دل شکسته و غــریبم

جون میدم اگـــه نیایی



اس ام اس جدایی بی دلیل
SMS Jodayi Bi Dalil
نظرات 2 + ارسال نظر
aida شنبه 28 دی 1392 ساعت 02:12

Aliiy bod dost dashtam

خواهش.

pariiiiiiiii پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 21:18

bad bod khejalat bekeshid ina chiye dg!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد