اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




رفتنت آغاز ویرانیست حرفش را نزن

ابتدای یک پریشانی است حرفش را نزن

دوست داری بشکنی قلب پریشان مرا

دل شکستن کار آسانیست حرفش را نزن
  


اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




شکستن یک دل چقدر قدرت می خواست

که پنداشتی تو قویترین بودی ؟



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




اگه یه وقت دلمو شکستی فدای سرت !

فقط کفش بپوش که شکسته هاش تو پات نره



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




بشکست دلم ، کسی صدایش نشنید

آری دل من بیصدا می شکند !



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




ستاره ها وقتی می شکنن می شن شهاب

اما دلی که می شکنه می شه یه سوال بی جواب



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




دیگه تو رو ندارم ، تو رو از من گرفتن

گفتن فراموشت کنم ، منو دست کم گرفتن

گفتن که عشق تو کجا لایق عشق اون می شه ؟

گفتن برو که عشق اون ، قسمت دیگرون می شه



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




دگر حس شقایق را نداری

هوای قلب عاشق را نداری

از آن چشمان خون سرد تو پیداست

که قلب تنگ سابق را نداری



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




قهوه ات را بنوش و باور کن

من به فنجان تو نمی گنجم



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




به هر یاری که جان دادم

به پاس دوستی دشمنی ها کرد با من

در لباس دوستی



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




من از تو چیزی نمی خواهم

فقط گاهی نگاهی اشتباهی!



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha




کم طاقتی عادت آن روزهایت بود

این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای!



اس ام اس غمگین جدید دلشکسته و تنهایی
SMS Qamgin Jadid Delshekaste Tanha
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد