اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک دلتنگی برای دوست SMS DelTangi




پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگی یعنی

فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !
  


پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگی مثل کوفتگی تصادفه

اولش بدنت گرمه حالیت نیست

ولی یه دفعه دردش شروع میشه

و تازه می فهمی چی به سرت اومده !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




کاش به جای دلم گلویم تنگ می شد

هوا نمی رسید و خلاص …



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




خدایا این روزها کمی مرا تلاوت کن

شاید ختم شد جز هزارم دلتنگی ام



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگ روزهایی هستم که

معنای خداحافظ تا فردا بود



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




همه چیز با تو شروع شد

اما هیچ چیز بدون تو تمام نمی شود

حتی همین دلتنگی های من !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




از اینجا که هستم تا آنجا که هستی

وجب به وجب دلتنگم !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




هیچ وقت برای تنهایی خودم گریه نکردم

دلتنگ آنهایی شدم که تنهایم گذاشتند



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلم تنگ شده برای روزهای کودکی که

بهانه ی گریه ام داشتن یک عروسک بود نه یک آدم !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگی یعنی تو

و تو یعنی تمام دنیای من !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




کاش هر روز جمعه بود

و دلتنگی هایم را گردن غروبش مى انداختم !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگم و این درد کمی نیست که

پشت هیچ خط تلفنی صدای تو نیست



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




دلتنگی من تمام نمی شود

همین که فکر کنم من و تو دو نفریم

دلتنگتر می شوم برای تو !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi




در زندگی برای بعضیا

از یک روز ، از یک جا ، از یک نفر به بعد

دیگر هیچ چیز مثل قبل نیست !

نه روزها ، نه رنگ ها و نه خیابان ها …

همه چیز می شوند دلتنگی !



پیامک دلتنگی برای دوست
SMS DelTangi
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد