اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه تازه SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




یکی را دوست دارم که میدانم او دیگر برایم یکی نیست

او برایم یک دنیاست
  


اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




صحبت از فاصله نیست

صحبت از مهر و وفاست

شاید این فاصله ها

محک عاطفه هاست



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




عشق با هم صعود کردن نیست

عشق در وقت سقوط با هم بودن است



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




بعضی آدما هستن که وقتی گرفتارشون میشی

دیگه از آزادی بدت میاد !



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




زندگی زیباست

یعنی از همان روز که تو تمام زندگی ام شدی



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




نفسم !

تو را از من بگیرند ، می میرم …



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




درسته که گوشیم قیمتی نداره

ولی اونیکه بهم زنگ میزنه قیمتی ترینه …



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




رنگین کمان همیشه بعد از باران می آید …

کاش همیشه چشمانم بارانی باشد رنگین کمان من

شاید تو بیایی !



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند …

من اما هنوز ناشیانه دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




در خیالم با خیالت بی خیال عالمم …



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




فرقی ندارد …

شرق یا غرب …

شمال یا جنوب …

من تو را به هر جهت دوست دارم هنوز !



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




منتظر نباش کسی بیاد که دنیا را بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه که تو را به دنیا نده …



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh




تو را با ط دسته دار مینویسم

♥ طـــــو ♥ با همه فرق داری …



اس ام اس عاشقانه تازه
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد