اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه توووپ SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




تو که گفتی نقاش نیستی

پس چرا به تو فکر می کنم

دنیایم رنگـــــــــی می شود
  


اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




خنکای یک عصر بهاری

کنار شاه بوته یاسی وحشی

میزی که کاسه ای پُر از پولکی زعفرانی دارد

و دو فنجان چای داغ را خیال خواهم کرد

لطفا به خیالم بیا…



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




همین که صدایم می‌کنی همه چیز این جهان یادم می‌رود

یادم می‌رود که جهان روی شانه‌ من قرار دارد

یادم می‌رود سر جایم بایستم

پابه‌پا می‌شوم

زمین می‌لرزد



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




وقتی آغوشت را به روی آرزوهایم باز می کنی

آنقدر مجذوب گرمای وجودت می شوم

که جز آرامش آغوشت تمام آرزوهای خواستنی دیگر را از یاد می برم



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




چه با قاطعیت حکم میدهی که حواست رو جمع کن

و من میمانم که چطور جمعش کنم وقتی تمامش پیش توست !



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




شعر را دوست دارم

که می‌تواند زمان را نگه دارد

و تو را کنار من بی‌آنکه پیرت کنم

و سنگینی کنم بر شانه‌ات

گاهی به من فکر کن

مثل دستی ناشناس

در بریده ای از عکسی قدیمی



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




بعضی ها را هرچقدر هـم که

بــــخواهی تــــــــــــــــــمام نـــــــــــــــــــــمی شوند

هــــــــــمش به آغــــــــــوششان بــــــــــدهکار میمانی !

حضورشان گــــــــــــــــرم است

سکوتشان خالی مــــــــــیکند دل ِآدم را

آرامش ِ صـــــــــــــــــــــدایشان را کــــــــــــــــــــم می آوری

هر دم هر لحظه کـــــــــــــــــم مـــــــی آوریشان

و اینجا مــــــــــــــــــــن کــــــــــــــم دارمــــــــــت



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




خواستم هرچه را که بوی تو می داد بسوزانم

جانم آتش گرفت !



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




عشق جایی می تپد که تو باشی پس باش آنجا که باید باشی

در کنار احساسی از باران

لطافت را از برگ جدا شده از گل هم میشود فهمید

احساست را برای لحظه ای به آفتاب

هم ببخش که گرمی را به تو می بخشد

احساس را باید در قابی از عقل گذاشت

و عاشقانه به آن خیره شد



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




بگذار مــردم هرچه دلشـــان مــﮯخواهد بگویند!

مــَن فقط از تــو مـﮯ گویــَم

کـلـمـات را مـثل ِ گـلـبـرگ زیـر پـای تـو مـی‌ریـزم

کـه راه گـم نـکـنـی و بـر کـاغـذم بـمـانـی



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




قندان خانه را پُر کردم از حرف هایت

تو که می دانی من چای را تلخ دوست ندارم

هوس فنجانی دیگر کرده ام

کمی بیشتر بمان !



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




چه حس قشنگیه وقتی می شی مَحرمِ دل یکی

یکی که بهش اعتماد داری بهت اعتماد داره

از دلتنگی هاش برات میگه از دلتنگی هات براش میگی

آروم میشه آروم میشی

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه

این حس مثل قطره های باران پاکه



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh




حال من خوب است اما عالی می شوم

وقتی که تو با نگرانی در آغوشم می گیری و می گویی

نه عزیز من ، تو خوب نیستی



اس ام اس عاشقانه توووپ
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد