اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

پیامک غمگین عاشقانه جدید payamak asheghane




پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




دل ربایانه دگر بر سر ناز آمده ای
از دل ما چه به جا مانده که باز آمده ای
  


پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




تو بی من تنگدل من بی تو دل تنگ
جدایی بین ما فرسنگ فرسنگ
فلک دوری به یاران می پذیرد
به خورشیدش بماند داغ این ننگ



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




قاصد که ازو به من خبر هیچ نگفت
گفتم که: تو را یار مگر هیچ نگفت؟
گفتا که: چرا، بگفتم آن گفته بگو
آهی به لب آورد و دگر هیچ نگفت

 

پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




گر نخل وفا بر ندهد، چشم تری هست
تا ریشه در آب است، امید ثمری هست
آن دل که پریشان شود از ناله ی بلبل
در دامنش آویز که با وی خبری است



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




از خرابی می گذشتم ، منزلم آمد به یاد
دست و پا گم کرده ای دیدم دلم آمد به یاد



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




دانستی اگر سوز شبانروز مرا
دامن نزدی آتش جانسوز مرا
از خنده دیروز حکایت چه کنی
بازآی و ببین گریه امروز مرا



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




گریه کردم اشک بر داغ دلم مرحم نشد
ناله کردم ذره ای از دردهایم کم نشد
در گلستان بوی گل بسیار بوییدم ولی
از هزاران گل، گلی همچون وفا پیدا نشد



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




بیهوده می گویی که دل بردار از او
من به فرمان دلم
کی دل به فرمان من است



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




گفتم دل و جان در سر کارت کردم
هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که بکنی یا نکنی؟
آن من بودم که گرفتارت کردم



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane




سال ها شد که رخ زرد مرا دوست ندید
بس که خون جگر از  دیده روان است مرا



پیامک غمگین عاشقانه جدید
payamak asheghane
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد