اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس دوست داشتن وعلاقه Sms interest




اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest
 



گلایه از تکراری بودنش نکن
مشکل از مـــــن نیست
تو زیادی دوست داشتنی هستی
  


اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




خسته ام از تـــــو نوشتن
کمی از خود می نویسم
این منم که دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




قول می دهم لام تا کام حرفى نزنم
فقط بگذار از دال تا میم بگویم
بگذار بگویم که دوستت دارم

 

اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




تــو مــاه را دوســت داری
مــــــن مـاه هــاست کـــه تـــو را



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه نا پیداست
من به پایان  دگر نیندیشم
که همین دوست داشتن زیباست



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




مخوشبختـــــــی این است که
در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه دوستت دارد



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




ما در این شهر غریبیم و در این ملک فقیر
به مرام تو گرفتار و به یاد تو اسیریم



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




دوست داشتن به دفعات گفـــــتن نیست
حسی است که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




سلام می کنم از روی مهربانی
سلام می کنم از روی شادمانی



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest




چقدر این دوست داشتن های بی دلیل خوب است
درست مثل همین باران …
که بی سوال فقط می بارد …



اس ام اس دوست داشتن وعلاقه
Sms interest
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد