اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا تازه SMS Ziba taze




اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




عشق جام شرابی است

که تا تلخی دوری را نچشی لذت عاشقی رو نمی بری
  


اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




تمام حرف ها پشت سرت بود

به دنبالت الفبا را قدم زدم تو حرف نداشتی …



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




صبورانه در انتظارم بمان

هر چیز در زمان خودش رخ می دهد

باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند

درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




بودن یا نبودنت مهم نیست

آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست

همانند خدا که هست اما نیست



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




به روزها دل مبند

روزها به فصل که می رسند رنگ عوض می کنند

با شب بمان شب گرچه تاریک است ولى همیشه یکرنگ است



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




جان فدای او که یادم می کند

یاد او هر روزه شادم می کند

مهربانی های او شیرین شکر

با مرامش کیش و ماتم می کند



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




بی خیال است خیلی بی خیال …

همان کسی که تمام خیال من است …



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




همیشه دلتنگی به خاطر نبودن شخصی نیست

گاه به علت حضور کسی که در کنارت هست

که حواسش به تو نیست



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




عاشقت شدم بازی ام دادی

آن هم از نوع قایم باشکش

و من چه کودکانه به بازی ادامه دادم

نمی دانستم قرار است دیگر پیدا نشوی



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند

بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت

غرق در خون یک نفس دارد دعایت می کند



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




درد دارد …

وقتی همه چیز را می دانی

و فکر می کنند نمی دانی

و غصه می خوری که می دانی

و می خندند که نمی دانی



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze




روزگار نبودنت را برایم دیکته می کند

و نمره ی من باز می شود صفر!

هنوز نبودنت را یاد نگرفته ام …



اس ام اس زیبا تازه
SMS Ziba taze
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد