اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 23 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




دلم تنگ است

تنگ چشم هایى که روزى از نگاه دزدکی اش پر از ذوق می شدم
  


اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




هیس ساکت …

یه کف مرتب به افتخارش بزنید …

چه با احساس مرا گذاشت و رفت …



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




شرط دل دادن دل گرفتنه

شرط طمعه نشدن گرگ شدنه

دنیاى امروز ما پر از معاملات بى رحمانس

کاش قطار دنیا لااقل برای من یکى می ایستاد و پیاده می شدم


اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




حواست باشد بانو

اگر به مردی بیش ازحد بها دهی دیگر برای داشتنت تلاش نمی کند

نگاهش سرد می شود کلامش بی روح دستانش یخ زده

حرف هایش بوی دل مردگی می گیرد و آغوشش بوی هوس …



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




اگر می خواهی از بهار لذت ببری

مانند بهار باش

شکسپیر



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




آرامش را در همه جا جستجو کردم

غافل از اینکه آرامش از رگ گردن به من نزدیکتر بود



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




چقدر سخت است

حال عاشقی که نمی داند

معشوقش نیز هوای او را دارد یا نه …



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




بیادت هستم

حتی اگر دنیا با تمام ناخوشی هایش بخواهد سرگرمم کند …



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




توجا زدی

من جاخوردم

و او چه ساده جا گرفت



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




عزیزم حتی دیگر نمی خواھم آرزویت باشم

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد و آرزوی او دیگری …



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid




خداوندا نادانی دیروز شادی امروزم را گرفت

پس نادانی امروزم را بگیر تا شادی فردایم را از دست ندهم

کورش کبیر



اس ام اس جدید بخش 23
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد