اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس زیبا بخش جدید 1 SMS Ziba




اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




چای هایت را تلخ نخور

یک بار نگاهم کن

تمام قند های دلم را برایت آب می کنم …
  


اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




انگار میدان است…

دلم را میگویم…

هر که از راه می رسد دورش میزند



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




به جرم اینکه دلم آه هست و آهن نیست

کسی به جز تو در این روزگار با من نیست

خوش آمدی… بنشین آفتاب دم کردم

که چای دغدغه ی عاشقانه ی من نیست



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم

بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز

از حس پریدن پرم و بال ندارم



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




گاهی یک نگاه آنقدر مهربان است که چشم هرگز رهایش نمیکند

گاهی یک عشق آنقدر ماندگار است که زمان حریفش نمیشود

و گاهی یک دوست آنقدر عزیز است که قلب رهایش نمیکند !



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




دختر کوچولو : چیکارم داشتی گفتی بیام اینجا؟

پسر کوچولو : میشه با پسرای دیگه بازی نکنی؟



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




آن چیزی که تنگ شده دل است برای تو …

و جهان است برای من …



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




اگه یه زن تو رو اونقدر دوس داشته باشه

که از آرزوهاش به خاطرت بگذره

از خدا یه عمر تازه بخواه

یه عمر واسه خوشبخت کردنش خیلی کمه!



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




ادعای بی تفاوتی سخت است!

آن هم نسبت به کسی که زیباترین حس دنیا را با او تجربه کردی



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba




عاشقی یعنی بعد از دو ساعت اس ام اس بازی با عشقت

شب که دلتنگش میشی دوباره می شینی

همون اس ام اس های تکراری رو می خونی



اس ام اس زیبا بخش جدید 1
SMS Ziba
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد