اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی




اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




شب در خم گیسوی تو عابر می شد

با هر نفست بهار ظاهر می شد

ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم

با دیدن چشمان تو عاشق می شد
  


اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




آب و هوای چشمانم آنقدر بارانیست

که رخت های دلتنگی ام را

مجالی برای خشک شدن نیست

اینگونه است که دلم برایت همیشه تنگ است



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




به خلوت بی ماهتاب من بگذر

به شام تار من ای آفتاب من بگذر

کنون که چشمم از دیدن تو محروم است

فرشته وار شبی رابه خواب من بگذر



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




اس ام اس دلتنگی

وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر می کشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




بی تو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




آری آغاز دوست داشتن است

گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگرنیندیشم

که همین دوست داشتن زیباست



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




اس ام اس جدید

بگو دردی ز پشت درد خیزد

هزاران دشنه باجانم ستیزد

بگو فتوا دهد عالم به قتلم

مگر عشق از وجودم می گریزد؟



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




هزاران کلمه در جای خالی ات ریختم اما

جای خالی تو پر نشد

از جنس بی نهایتی



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




به خانه‌ام بیا

اندکی از قلبم مانده

ما که با هم این حرف‌ها را نداریم

آتشش بزن

تو به گرمای قلب من عادت کرده‌ای



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




اس ام اس فاصله

فاصله را بگو به خود نبالد

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




نبودنت

حجم بیشتری از قلبم را

نسبت به بودنت تسخیر کرده

روزگاریست در این کوچه گرفتار توام

با خبر باش که در حسرت دیدار توام

گفته بودی طبیب دل هر بیماری

پس طبیب دل من باش که بیمار توام



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




وقتی شقیقه هایم از تحمل زخم های کهنه تیر میکشد

مجبور میشوم به دورترین عزیزم با بلندترین صدا بیندیشم

دلتنگی تنها نصیب من است از همه زیبایی هات



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




بی تو ترک برداشته ام

و به هر بهانه ای دلم می شکند

گاهی گم می شوم پشت پنجره ها

و سکوتم را بغض می کنم

تا نشنوند صدای شکستنم را



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




فاصله را بگو به خود نبالد

خاطره ی بودن با تو تمام فاصله ها را می شکند



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




مبادا مثل برگی زرد باشیم

رفیق مردم بی درد باشیم

مزن بر عاشقان از پشت خنجر

بیا ای دل همیشه مرد باشیم



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




اس ام اس باران

من و باران ، من و دریا ، من و تو

من و شب‌بو ، من و فردا ، من و تو

دوباره عاشقی را می‌سراییم

من و مجنون ، من و لیلا ، من و تو



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh




به بند دلت نیاویز رخت خاطره ام را

گرد باد های فراموشی حرمت نمی شناسند



اس ام اس عاشقانه درباره چشم
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد