اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس های غمگین جدایی SMS Qamgin Jodayi




اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




چقدر جای تو خالی ست

جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه مناسب
  


اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




تا صبح گریه می کنم و غنچه می دهند

گل های ریز صورتی روی بالشم



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




بغضم یعنی نرو

لعنتی این را بفهم !



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




خدا را دوست دارم

حافظ را هم

ولی خداحافظ را نه !



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




خوش به حال خدا که “لحظه به لحظه” با توست

و “من” همیشه درباره ی “تو” با “او” حرف میزنم


اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




روزی می رسد که با لبخند تو بیدار می شوم

این روز هر زمان که می خواهد باشد

فقط باشد …



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




گاهی میان وسعت دستان خالیم حس می کنم

تمام دار و ندارم نگاه توست



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




من آنقدر خواستمت که نخواستنت را ندیدم

تو آنقدر نخواستی که هیچ چیز از من ندیدی



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




درد ، مرا انتخاب کرد

من ، تو را

تو ، رفتن را

آسوده برو ! دلواپس نباش

من و درد و یادت تا ابد با هم هستیم



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi




دوستت دارم

بیشتر از دیروز و کمتر از فردا



اس ام اس های غمگین جدایی
SMS Qamgin Jodayi
نظرات 2 + ارسال نظر
mahdeyi دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 17:47

سما سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 00:20 http://neshani.blogtez.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد