اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری تازه SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




یکی زیر … یکی رو …

زیباترین بافتنی دنیاست دست هایمان …
  


اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




سعی کن واسه کسی بمیری

که نتونه مردنت رو ببینه …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




هرکسی رو می تونستم دوست داشته باشم

اگر دوست داشتن رو از تو شروع نمی کردم …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




همیشه دروغ گفتن تلخ نیست !

بهم بگو دوستم داری …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




من کر نیستم

فقط از وقتی صدایت را شنیدم

دیگر هیچ صدایی شنیدنی نیست



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




سه آرزوی قشنگ عاشقانه :

بی من نباشی

بی تو نباشم

بی هم نباشیم …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




این طور قبول نیست !

چشم هایت را زمین بگذار !

بیا دست خالی بجنگیم …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




برایت آرزو دارم خدا را … عشق را … آرزو را …

چنانکه تو خواهی و خدا داند …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




بگذار زمانه از حسادت بترکد

انگشتان من چه به انگشتان تو می آیند ؟



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




در زندگی هر کسی یک نفر هست

که مثل هیچ کس نیست …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




هدفم را نشانه گرفته ام قلب تو

بدون هدف دوستت دارم !



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




حسادت می کنم به تو …

که آسان ، که آسوده فراموش می کنی اما فراموش نمی شوی …



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh




از کدام سو دورم می زنی ؟

می خواهم از همان سو دورت بگردم !



اس ام اس عاشقانه سری تازه
SMS Asheghaneh
نظرات 1 + ارسال نظر
neda جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 20:16

kheyli khob bodan

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد