اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 29 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




وقتی دلیل رفتنش مبهمه خیلی به مغزت فشارنیار

همیشه پای کسی دیگردرمیان است!
  


اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




چشمانم را به نابینایی هدیه می کنم

تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




وقتی همه چیز خوبه می ترسم …

مـابه لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




شرم می کنم با ترازوی کودک گرسنه ای که در پیاده رو نشسته است

وزن سیری ام را بکشم!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




خیلی دلتنگت شدم

اما نمی دانم خیلی را چطور بنویسم که خیلی خوانده شود!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




لب هایت را به صورتم نزدیک نکن

میترسم شوری اشکام نمک گیرت کند



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




سیگاریم کرد با رفتنش!

کسی که به قلیان کشیدنم گیر می داد…!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




به سلامتی رفیقی که

هر چه پیامک میده و ما جوابش نمیدیم!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




خیالت مثل چرت های صبحگاهی است

همش با خودم می گویم فقط ۵ دقیقه دیگر!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




سیگار امروز هم

به علامت همدری با من خیال خاموش شدن ندارد

همچنان میسوزد!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




تا حالا دقت کردین تا تقویم سال جدید می گیریم

اولین چیزی که می بینیم تاریخ تولدمونه که ببینیم چند شنبه میشه!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




هر ﻣﺎﺩَﺭﯼ ﻣَﻨﻮ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ

ﺗﻮ ﺩِﻟِﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ این عروس ﻣَﻦ ﺑﻮﺩ

به ﻫﻤﻴﻦ ﺳﻮﯼ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺴم

حالا شوماها هـــــــــی غفلت کنین!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid




هیچ کس تنها نیست

ارواح عمت!



اس ام اس جدید بخش 29
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد