اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 1 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




ساعت نشدم پشت به دیوار کنم

خود را به دقیقه ها گرفتار کنم

ساعت شده ام که دوستت دارم را

هر ثانیه در گوش تو تکرار کنم
  


اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




نفس مصنوعی یعنی :

تو نباشی و من به عکست خیره شوم …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




انسان ها عموما دو دسته اند :

تـــو و بقـیـه …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




دوست داشتن که شاخ و دم ندارد !

اگر داشت ، من دیو کوچکی بودم که عاشقانه تو را دوست دارد …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری

تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




دنیام دستای توئه که توی دستای منه …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا

که تا قصر خدا هم پلکان دارد …

در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم

برایت بهترین را آرزو کردم …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود

لبان توست وقتی می خندی …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




مرا ببخش

اگر به تو پیله کرده ام

قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …

می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …

فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم

هم اکنون و همیشه !



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




هیچ چیز غیر ممکن نیست

محالی در عالم نیست

همه چیز شدنی ست

جز یک چیز ! زندگی بی تو …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh




وقتی که هستی دوستت دارم

وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …



اس ام اس عاشقانه سری 1
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد