اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس SMS Ghamgin




اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




دردنوشته و دل نوشته ها

نام مستعار تمام زخم های من است !
  


اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




در وصف حالم همین سه کلمه کافیست :

لبخندم درد می کند !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




چشم که گذاشتم برو و هروقت خواستی برگرد

من تا بی نهایت شمردن را بلدم !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




رفتگر هم با نفرت نگاهم می کند

انگار ریختن برگ ها هم تقصیر من است !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




خودم را بردم به ایستگاه قطار

دورترین بلیت را خریدم و تا آخرین لحظه ماندم

و برایش دست تکان دادم !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




خسته ام از دلداری های مجازی

دلم شانه های حقیقی می خواهد !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی

حتی واسه دلخوشیم هم دست تکون ندادی رفتی



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




کاش خوابت کمی مرا میدید !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




محال است کسی مرا ببیند و سراغی از تو نگیرد

بس که چشم هایم لبریز از تو هستند !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




یکی ازم پرسید منبع نوشته هات کجاس ؟

فکر می کنی گفتم بی اس ام اس ؟ نه …

گفتم زیاد دور نیس … بغضم !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




بعضی درد دل ها گوش نمی خواهد

گوشه ی آغوش می خواهد !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




در زندگی من اتفاق هایی همیشه می افتند

حتی وقتی دستشان را می گیرم

دلت برای من نسوزد

من عادت کرده ام که همیشه دستی چوب لای چرخ آرزوهایم بگذارد !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




این جاهای خالی که نبودنت را به رخم می کشند

چه می دانند که من فرهادت شده ام

با تمام زنانگی ام و چه شب ها که خواب شیرینت را نمی بینم ؟



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




به سادگی رفت و به سادگی بخشیدم

حالا مانده ام چگونه بدون او به سادگی زندگی کنم !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




من هنوز ندیدم کسی رفتن بلد باشد و بماند !



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin




چمدانت را که می بستی

مرگ ایستاده بود و نفس هایم را می شمرد



اس ام اس غمگین و دلشکسته دپرس
SMS Ghamgin
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد