اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 33 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




سرنوشتم چیز دیگر را روایت می کند

بی تعارف این دلم خیلی هوایت می کند

قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت

یک نفس دارد دعایت می کند
  


اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




وقتی وجود خدا باورت بشه

خدا یه نقطه میزاره زیر باورت و یاورت می شه


اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




با همه بیگانه گشتم آشنای من کجاست!

کشتی بی بادبانم ناخدای من کجاست!

در دل تاریک شب گم کرده راهم ای خدا!

در تنم دردیست بی درمان دوای من کجاست!

از جمع آشنایان بی وفایی دیده ام !

در شگفتم پس رفیق با وفای من کجاست



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




ﺁﻥ ﻗﺪﺭ ﺑﺎﻭﺭﺕ ﺩﺍﺭﻡ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﺑﮕﻮﯾﯽ ﺑﺎﺭﺍﻧﻢ

ﺍﺯ ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺧﯿﺲ ﻣﯿﺸﻮﻡ!



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




نفس 
شاید دلیلی باشد 

برای زندگی

اما بی شک

 تو بهانه ی آنی



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




دیگر از آن همه شلوغی و شیطنت خبری نیست

آنقدر بخاطر ضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم

که شده ام ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




منـی که کنـارش
 تــــو نبــاشـد تــومنـی نمـی ارزد



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




من ندار بودم

عروسک قصه هام پرید

دارا که باشی سارا با پای خودش میاد



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




امروز 50 متر دنبال تاکسی دویدم

بعد راننده نگه داشت و گفت می خوای سوار شی؟

گفتم پ نه پ فقط خواستم سفر خوشی رو برات آرزو کنم



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid




برایم دعا کن!

اجابتش مهم نیست!

نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی



اس ام اس جدید بخش 33
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد