اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس جدید بخش 39 SMS Jadid




اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




هواى تو بى هوا مى آید

و دلتنگ می کند
  


اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




هواشناسی انگار نمی داند

یک گوشه ی شهرهرشب بارانیست



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




من عاشقانه دوستش داشتم واوعاقلانه طَردم کرد

منطق او حتیٰ از حماقت من احمقانه تراست



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




به فقراحساس دچارشدیم

نسلی که دردش را کیبوردها می فهمند



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




دهان که واکنی قلاب ها به صلابه ات می کشند

هی ماهی جان دریا را فراموش کن

روزی حسرت همین رودخونه هم به دلت میماند



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




ساعتها زیر دوش به کاشی های حمام خیره میشوی

غذایت راسرد می خوری

ناهارها نصفه شب صبحانه راشام

لباسهایت دیگربه تونمی آیندهمه را قیچی میزنی

ساعتها به یک آهنگ تکراری گوش میکنی وهیچوقت آهنگ راحفظ نمیشوی

شبها علامت سؤالهای ذهنت رامیشماری تاخوابت ببرد

تنهایی ازتوآدمی میسازد که دیگرشبیه آدم نیست

روزهای من اینگونه وشبهایم اصلاً نمیگذرد



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




یک جایی میرسد که آدم دست به خودکشی میزند

نه اینکه تیغ بردارد رگش را بزند نــــــــــــــــه!

قید احساسش را میزند



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




دعای دوری ازبلا و حاجت روا شدن درایام پایانی ماه ذی الحجه

سبحان الله یافارج الهمّ و یا کاشف الغم فرّج همی و یسرّأمری

و أرحم ضعفی و قلةحیلتی و أرزقنی من حیث لا أحتسب یا رب العالمین

پیامبر(ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا باخبرکند در گرفتاریش گشایش پیدا شود



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




از ابتدا تو بودی

تا انتها تو خواهی ماند

به کسى که تا زمانکه نفس میکشم دوستش خواهم داشت



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




اشک من جارى شد جاى تو خالى بود
جاى تو عکس تو در طاقچه ى کوچک قلبم خندید
شعر دلتنگى من سخت گریست به عشقم که عاشقانه عاشقشم،اى کاش کنارم بود



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid




دلم گرفته،پر درده،پر حرفه،اى کاش من هیچوقت عاشق نمیشدم
کاش به حرف دلم گوش نمیدادم
اونوقت حال وروزم اینجورى نبود



اس ام اس جدید بخش 39
SMS Jadid
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد