اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری 8 SMS Asheghaneh




اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




گاهی وقتا زندگی یعنی دوست داشتن تو

بی هیچ امیدی برای داشتنت !
  


اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




چه کسی باور کرد ؟

جنگل جان مرا ، آتش عشق تو خاکستر کرد !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




یادم رفته بچه که بودم آرزوهام چی بوده

ولی از این مطمئنم که چیزی که الان هستم

آرزوی بچگیام نبوده و نیست !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




هی فلانی سراغم را بگیر

کم نمیشود از نخواستن هایت !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




این روزها جنس حالم زیاد مرغوب نیست !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




کل اسم های تو موبایلمو به اسمش تغییر دادم

حالا هر روز بهم زنگ میزنه

نه یکبار چند بار ! تازه تغییر صدا هم میده !

من که میدونم اونم دلش برام تنگ میشه …



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




پاکت هم دلش شکست

باور نمیکرد به جای نامه کارت عروسی آورده باشد !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




من و تو میدانیم ، کز پی هر تقدیر حکمتی می آید

من و فرسایش دل ، تو و تصمیم و مکان ، ما و تقدیر و زمان

چه شود آخر دلتنگی ها ؟ خدا میداند !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




دلواپسی من از نیامدنت نیست

می ترسم در پس این دل دل زدن ها بیایی و دیگر نخواهمت !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




سکوت همیشه به معناى رضایت نیست

گاهى یعنى خسته ام از اینکه مدام به کسانى که

هیچ اهمیتى براى فهمیدن نمى دهند ، توضیح دهم !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




من نوشتم از دنیا

اون نوشت : بی رحمی

من نوشتم از قسمت

اون نوشت : سرگرمی !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




درسته که تو رفتی و بعد تو هنوز زنده ام

ولی قاتل هیچ میدانی بعد تو لبانم گورستان خنده هایم شده اند ؟



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




بهم گفت چشم بزار تا برم قائم بشم

منم چشم گذاشتم ، خواستم از لای انگشتانم ببینم

کجا قائم میشه ولی دیدم با یه غریبه داره راه میره !

به روی خودم نیاوردم و گفتم : بیام ؟ گفت : تو کجا ؟



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




راز سکوت را نم نم اشک می داند

و غم تنهایی را خلوت شب



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh




این روزها دلم هوای کسی را می کند

که هوای داشتنش هم یک آرزوست !



اس ام اس عاشقانه سری 8 
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد