اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی
اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه و جدید 93

اس ام اس عاشقانه . اس ام اس جدید . اس ام اس خیانت . اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاشقانه سری SMS Asheghaneh 9




اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




آنقدر برای تو بوده ام که دیگر من برایم غریبه است

اینگونه است که وقتی میروی می میرم چون نه تو را دارم و نه خودم را…
  


اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




رفت بدون گفتن خدانگهدار

شاید میدانست بدون او حتی نمیخواهم خدا نگهدارم باشد !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




سخت است از شدت بغض گلو درد بگیری

و همه بگویند لباس گرم بپوش !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




گاهی آنقدر دلم از زندگی سیر میشود که

می خواهم تا سقف آسمان پرواز کنم

و رویش دراز بکشم آرام و آسوده مثل ماهی حوضمان که چند روزیست روی آب است !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




بعضی دردها مثل چایی میمونن

با گذشت زمان سرد می شن ولی تلخیش از بین نمیره !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




آرامم

خیلی آرام مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخها خورده اند

دیگر نگران داس ها نیستم !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




تنها به یک دلیل خودم را نمیکشم

روزی همان دلیل خودش میکشد مرا…



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




این روزها حالم همچون دایره ای میماند

که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




گاهی اوقات آدم هایی که همدیگرو خیلی دوست دارن

استعداد عجیبی در بدبخت کردن هم دارن



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




عاشق شدن مرگ مغزیست !

بعد از آن ناچارا قلبت اهدا میشود



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




انقدر تنهایم که حتی کسی نیست

لگد به چهارپایه ی دارم بزند !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




دلم برای حضور غیاب مدرسه تنگ شده است

انگار خیلی وقت است که بودن یا نبودنم برای کسی فرقی ندارد !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




پیری میگفت اگه میخوای جوان بمونی

دردهای دلتو فقط به کسی بگو که دوسش داری و دوستت داره

گفتم پس چرا تو جوان نموندی ؟

پیر خندید و گفت دوستش داشتم ولی دوستم نداشت !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




چقدر دردناکه بخوای

بودنتو به یاد کسی بیاری که داره نبودتو تمرین می کنه !



اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh




بعضیا دوستیشون مثه قرص خوردن میمونه :

هر ۸ساعت یه نفر !


اس ام اس عاشقانه سری 9
SMS Asheghaneh
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد